Αιτιάσεις/Παράπονα

 

Σύμφωνα με την απόφαση 122/3/15.12.2014 της Επιτροπής Πιστωτικών και Ασφαλιστικών Θεμάτων της Τράπεζας της Ελλάδος, αλλά και με σκοπό την βέλτιστη παροχή υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους μου, θα βρείτε στην ενότητα αυτή, ως ασφαλισμένοι, σχετικές πληροφορίες της απόφασης, αλλά και έντυπο αιτιάσεων για να τηρηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία εξέτασης αιτιάσεων από ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να υποβάλετε κάποιο παράπονο, παρακαλώ όπως συμπληρώσετε το σχετικό έντυπο και στείλτε το σε έναν από τις ακόλουθους τρόπους:

  1. Κατεβάστε το αρχείο του εντύπου, συμπληρώστε όλα τα στοιχεία και το αίτημά/παράπονό σας. Σώστε το αρχείο και ύστερα αποστείλετε το με email στη διεύθυνση: infogiannarigr
  2. Κατεβάστε το αρχείο του εντύπου, εκτυπώστε το και μετά συμπληρώστε το χειρόγραφα. Κρατήστε φωτοαντίγραφο εάν είναι εφικτό, και ύστερα αποστείλετε το:
    1. ταχυδρομικά στη διεύθυνση: Λ. Μεσογείων 294, Τ.Κ.: 155 62, Χολαργός, ή
    2. με fax στο: 210-3006541 ή 210-6774235

Με την παραλαβή του εντύπου αιτίασης/παραπόνου σας, θα σας αποσταλεί βεβαίωση παραλαβής, και σύμφωνα με την απόφαση, 122/3/15.12.2014, της Τράπεζας της Ελλάδος, θα λάβετε την απάντηση το συντομότερο δυνατόν, και το αργότερα σε πενήντα ημέρες.

Το έντυπο Αιτίασης/Παραπόνου θα βρείτε εδώ: Έντυπο Αιτίασης/Παραπόνου.

Για την καλύτερη συμπλήρωση του εντύπου αιτίασης με στόχο την αποστολή του με email, που είναι σε μορφή pdf, παρακαλώ επιβεβαιωθείτε ότι έχετε εγκατεστημένη η τελευταία έκδοση του λογισμικού Adobe Acrobat Reader, που διατίθεται δωρεάν από την Adobe Acrobat Reader.

Μπορείτε να διαβάσετε την πλήρη απόφαση 122/3/15.12.2014 της Τράπεζας της Ελλάδας, στο αρχείο: Εξέταση Αιτιάσεων Από Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές.
 

Έφη Γιάνναρη

Ασφαλιστικός Σύμβουλος